Agilityåret 2008 i siffror

2008 var året då jag blev agilitybiten på riktigt och åkte på så många tävlingar jag kunde. Det var förstås på både gott och ont. Det frekventa tävlandet gjorde att vi fick en helt ok vänsterslalom, träffade en massa trevliga människor och hade allmänt kul. Baksidan blev att det var svårt att ladda om inför varje tävling och i slutet av säsongen började det hektiska schemat ta ut sin rätt.


Jag har roat mig med att sammanställa lite siffror:

  • Jag var på 24 officiella tävlingar
  • Körde 50 lopp totalt i hopp- och agilityklass
  • Diskade mig i 23 lopp
  • Tog 4 härliga pinnar
  • Körde ca 770 mil (gissa om jag hade höga bensinräkningar)

Var förstås på ett antal inofficiella tävlingar och några träningstävlingar också, men kände mig nöjd när jag gjort ovanstående sammanställning. Vill ju inte avskräcka mig inför kommande säsong. ;-)


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj jäklar vad många tävlingar!!! Spännande! Då var du alltså ute nästan varannan vecka. Har du vågat räkna ut hur mycket du har lagt på startavgifter?

2009-02-23 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0