Bigaråer

Jag saknar verkligen att inte ha en kamera att ta kort med, så ikväll har jag roat mig mig med att kolla på gamla bilder.

Tidigare bodde min mor i hus och i den trädgården fanns ett träd med bigaråer som sommaren 2006 bar så mycket bär att det inte gick att ta vara på alla. Det var ju rekordvarmt den sommaren vilket gjorde att bären fort blev övermogna och till Ilonas stora glädje, ramlade ner på marken. Ilona är helt galen i bigaråer och hon dammsög gräsmattan kring trädet så mycket hon orkade. Att hon åt mängder märktes på promenaderna när bajspåsen fylldes med mer kärnor än något annat...


Visst ser det gott ut?


Tuggar...


och tuggar...


Hittade även en trevlig bild på en fågel

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får önska dig en kamera när du fyller 40, det kan väl inte va så himla långt kvar? Nu var jag väl snäll va ;-) Nå väl hoppas du snart får en kamrea i din hand som är som du önskar!

2009-02-05 @ 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0