Skam den som ger sig...

Det verkar som om problemet med kameran låg i stabiliseringsfunktionen. Jag kollade nog alla andra inställningar, men missade kolla bildstabiliseringen eftersom jag aldrig ändrat den medvetet. Troligtvis hände det när jag återgick till grundinställningarna. (Fast då fanns redan problemet, men egentligen bryr jag mig inte, bara det funkar nu) Bilderna är i alla fall bättre idag, så jag har bestämt att problemet numera är löst och om  kameran fortsätter bråka får jag väl hota med papperskorgen igen....

Kameran fick hänga med till klubben och lite träning i vintersolen.


Boll är det bästa som finns


Vi körde lite hoppteknik


Vi körde inte hela A-hindret, utan bara 2+2 position




Ta bollen då!!!!! Utanför bild ligger bollen som Ilona givetvis hoppas på att jag ska kasta


Ilona poserar gärna


Ilona förvånade mig genom att frivilligt lägga magen mot den kalla snön


Kommentarer
Postat av: Jenny,Honey

Gott att kameran verkar bättre! Härliga bilder!

2009-02-14 @ 20:43:59
Postat av: Anna

Va bra att kameran mår bättre! Härliga vinterbilder!

2009-02-15 @ 09:47:27
URL: http://hem.passagen.se/hfjallet
Postat av: Sannamagdalena

Hon är så söt. Särskillt på a-hindret, så fint uttryck.

2009-02-15 @ 23:32:31
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga snöbilder! Snön har sina positiva sidor också även om man längtar till sköna vårdagar just nu :o)

2009-02-17 @ 15:03:09
Postat av: Kerstin & Joker

det var vi som skrev ovan, datorn trollade bort oss...

2009-02-17 @ 15:03:57
URL: http://hem.passagen.se/mejramjoker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0