Träningsgrupp

I onsdags var det första tillfället som vår nya träningsgrupp i agility träffades för lite banträning. Vi har bestämt att vi träffas varje onsdag och tränar längre kombinationer eller hela banor. Vi är så få aktivt tränande ekipage på klubben, så vi behöver hjälpas åt och peppa varandra. Det blir också mycket lättare att bygga banor när man är fler...

Vi kommer att turas om att ta med kombination eller bana och jag var först ut i onsdags. Banan jag valde hämtades från en hoppklass i Kungsbacka som jag diskade mig på. Visserligen en klass 1 bana, men den var inte utan klurigheter. :-)

Riktigt många dök upp och vi tränade så länge att mörkret hann börja sänka sig. Men, vad kul det var. Hoppas att det håller i sig och att vi får igång fler ekipage som även kanske kommer ut på tävlingsbanorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0