Sedan sist...

Det har inte hänt jättemycket sedan sist, men lite aktiva har vi varit. :-)

 

  • Klubben har haft inofficiell tävling i strålande solsken. Var funktionär och tävlade inte själv.
  • En höjdpunkt i höstmörkret är i alla fall den handlingskurs som jag går för Eva B. Man blir lätt blind för sin egen handling, så det är superbra att ha någon som petar i detaljer och gör mig uppmärksam på områden med stor förbättringspotential.
  • Tagit upp viltspårandet igen och kommer antagligen att starta i öppenklass i år.
  • Tävlat klass 3 på Oxie BK och således även gjort min första start i agilityklass 3. Diskade mig i både hopp- och agilityklassen, men är mycket nöjd med Ilonas attityd. Diskningarna berodde enbart på taskig handling, så Ilona skötte sig utmärkt.
  • Andra dagen i Skåne spenderades på en trevlig foxpromenad med 7 foxar, 1 fox/dansksvensk, 1 parson och 1 amris.
  • Varit på föreläsning om ”Hundens språk” med Renée Sjöberg.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni har då vääääldigt fullt upp när ni är inaktiva tycker jag :P

Ni är så duktiga, man kan inte bli annat än imponerad!

2009-10-09 @ 22:13:38
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! Det kändes mycket bra att avsluta säsongen med detta:o)

2009-10-10 @ 14:52:26
URL: http://hem.passagen.se/hfjallet
Postat av: Monica

Dumma dumma rivning...men starkt jobbat ändå! Heja Veronica!

Fick just en konstig känsla i kroppen...som en rysning...funderar på att tävla lydnad...!

2009-10-11 @ 18:58:25
URL: http://www.trollborder.webs.com
Postat av: MonicaMonica

Haha...ja det kan allt undra vad jag har i tekoppen :) Men jag tänkte att Wera kunde ha det som bisyssla eftersom Ärtan har annat.

Jag har ju aldrig tränat FOT osv men igår blev jag chockad. Wera gick som en klocka. Lite snett sittande ibland men en BRA början.

Dock har vi aldrig testat platsliggning någon gång :)

Apportering hade funkat kanon OM det hade varit en pipleksak :)

2009-10-12 @ 08:55:48
URL: http://www.trollborder.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0