Vårens och sommarens tävlingar

Snön låg kvar alldeles för länge och det har definitivt inte blivit den träning jag hoppats på i vinter, men det känns ändå som om vi förbättrats på en del områden. Enligt min plan med tävlingsuppehållet finns det mycket kvar att jobba på, men de flesta individuella starterna framöver kommer att vara i träningssyfte med fokus på uppgiftsmål istället för resultatmål.

* Töreboda/Götene 8 maj
* Falkenberg 14-15 maj
* Inoff Tomten 22 maj
* Råådalen 6 juni - både individuellt och premiär med laget :-)
* Inoff Vänersborg 12 juni
* Varberg 1 juli
* Bjuv 10-11 juli - både individuellt och lag
* Ulricehamn 17 juli
* Fagersta 22-24 juli (eventuellt)
* Oxie 27 juli (eventuellt)
* Halmstad 31 juli-1 augusti - individuellt och lag


Kommentarer
Postat av: Karin och Spex

Jo! Kom till Fagersta vettja! Det är den enda på din lista som jag också hade tänkt mig :-)

(Fast jag kommer att åka hemifrån varje dag hade jag tänkt, är ju bara typ 10 mil från Uppsala)

2010-04-21 @ 09:57:46
Postat av: Michaela

Vi ska till Fagersta så då kanske vi syns :) Det är inte så ofta.. får du med Monica, Kerstin och de andra också?

2010-04-21 @ 20:14:57
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Veronica

Det hade varit jättekul att träffa er i Fagersta, men det blir bara Ilona som kommer i så fall. Jag har en annan grej som jag ska på och "lejer" ut henne till en proffshandler.

2010-04-22 @ 11:52:38
URL: http://foxterrier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0