Nytt lag

För någon vecka sedan blev jag tillfrågad om att vara med i ett nytt lag som hittills består av Susanne P med Buffy och en annan tjej med Springer Spaniel. Ytterligare tjej med Springer är på g, men inte helt klart ännu.

Under hösten och vintern har jag funderat och resonerat kring att eventuellt kolla upp om det fanns något lag som sökte ny medlem, men kom fram till att låta det vara. Men nu när jag fick frågan blev jag förvånad över hur gärna jag ville vara med... 

Känns som om det var precis den moroten jag behövde just nu. Har inte satt upp några direkta mål individuellt just nu, men i och med laget fick jag rejält ökad motivation till att träna både agility och vår fysiska form.

Om allt går enligt planerna blir det premiär den 6 juni på Råådalens tävling. :-)


Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Låter ju underbart!

Saker och ting brukar dyka upp när man som minst anar det :)

2010-04-19 @ 15:33:51
URL: http://www.busgolden.se
Postat av: Susanne

Jag blev lika glad när Pia frågade mej :)

2010-04-21 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0